خانه > روزانه نويس > ایمنی در کار جدی بگیرید

ایمنی در کار جدی بگیرید


دسته‌ها:روزانه نويس برچسب‌ها: ,
  1. fahime
    5 مه 2008 در 09:39

    سلام
    من دانشجوي مهندسي صنايع – ايمني صنعتي هستم
    دنبال مطلب در مورد ارتباط ايمني و نگهداري تعميرات هستم.براي پايان نامه.
    مي تونيد به من كمك كنيد ؟

    پاسخ: یک کتاب اناگلیسی تحت عنوان
    Human Factors Ergonomics Handbook for the Design for Ease of Maintenance
    برای زمینه نت و ایمنی قبلا» در سایت به صورت پی دی اف گذاشته بودم در اینترنت سرچ کنید می یابید .اگر می خواهید تماس بگیرید شرایط دریافت را برای شما بگویم.

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

