خانه > كتابهاي نت, نت پيشگويانه > کتاب: چگونه مراقب وضعیت ماشین آلات دوار باشیم؟

کتاب: چگونه مراقب وضعیت ماشین آلات دوار باشیم؟


چند پیش روز یکی از خوانندگان سایت نت بهره ور فراگیر جناب آقای مهندسی غلامرضا کاظمی از شرکت سهامی پتروشیمی اصفهان فایل پی دی اف شده ای را برایم ایمیل کردند که حاوی ترجمه و تالیف کتابی تحت عنوان «چگونه مراقب وضعیت ماشین آلات دوار باشیم؟ (آنالیز ارتعاشات و ترایبولوژی)» حدود 189 صفحه به حجم تقریبا» نزدیک 8 مگابایت که تقدیم به خوانندگان سایت کرده اند.

از طرف خودم و دیگر خوانندگان سایت نت بهره ور فراگیر از آقای مهندس کاظمی بابت در اختیار گذاشتن کتاب مذکور تشکر می کنم و آرزوی سلامتی و موفقیت در عرصه صنعت و زندگی را دارم ضمن اینکه منتظر کتاب بعدی ایشان در زمینه نگهداری و تعمیرات پیشبینانه هستم.

کتاب «چگونه مراقب وضعیت ماشین آلات دوار باشیم؟ (آنالیز ارتعاشات و ترایبولوژی)» از اینجا دانلود کنید.

  1. بابک
    7 سپتامبر 2008 در 10:28

    با سلام و احترام؛
    از زحمات و اهتمام شما در راستای توسعه دانش و مهارت نگهداری و تعمیرات کمال تشکر و امتنان را دارم.

    علاقه مند به دانش نگهداری و تعمیرات در حوزه طراحی سیستم و بهبود سیستم نگهداری و تعمیرات هستم.
    خواهش من از شما این است که جهت در اختیار داشتن فایل های ترجمه کتاب و مقالات مفید و نیز فایل های ارایه دوره ها و ارایه های این حوزه من را راهنمایی کنید.
    در ضمن ظاهرا لینک این مطلب به درستی نیامده است.

    با تشکر
    بابک

  2. مهدی رنجبر
    25 دسامبر 2008 در 10:54

    با سلام و تشکر از مطالبی که زحمت کشیده و در اختیار علاقمندان قرار می دهید و با آرزوی موفقیت در پیشبرد نت در صنایع داخلی کشور عزیزمان ایران .

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

