خانه > روزانه نويس > سومین سالگرد تاسیس سایت نت بهره ور فراگیر

سومین سالگرد تاسیس سایت نت بهره ور فراگیر


سه سال پیش که شروع کردم به نوشتن در مورد نت www.tpm.blogfa.com ، مطالب اولیه بسیار ابتدائی و کوتاه بود ودر اینترنت سایتهای فارسی زبان در مورد نت محدود به دو الی سه سایت بود.دی ماه 84 بود که بر اساس تجربه های خوبی که در وبلاگ نویسی  www.blogfa.com در موضوعات متفرقه کسب کردم برآن شدم سوابق کاری و تجربی ام را در زمینه نت mainteanance در قالب بلاگ بنویسم و همیشه از سطح نت کارخانجات کشور ناراضی بودم و بهبود سیستم مدیریت نگهداری و تعمیرات maintenance management system را برای بقای سازمانها در آینده لازم و واجب می شمردم.

امروز در اکثر مدیران نت کشور که حداقل یکبار به اینترنت وصل شده اند و در زمینه نت سرچ کرده اند سایت نت بهره ورفراگیر Total Productive Maintenance را می شناسند و گواه این موضوع دیدار آنها در اولین کنفرانس ملی نت بهره ور فراگیر درتهران بود.

از دوستان عزیزی هم چون آقایان مهندس برزگر ، تجویدی ، حق شنو ، شادمهر و غیره ( دیگر دوستانی که با ایمیل و اس ام اس و تماس تلنفی لطف داشتند ) در نوشتن مستمر مطالب در سایت انگیزه خوبی می دادند، تشکر می کنم. امیدورام در پناه و حمایت خداوند متعادل بتوانیم در ارتقاء سطح نت کشور در کنار شما دوستان گامی موثر برداریم.

دسته‌ها:روزانه نويس برچسب‌ها:
  1. 17 ژانویه 2009 در 07:01

    سلام
    با آرزوي سلامتي و سعادت و موفقيت
    من مدتي است مشترك خبرنامه شما هستم و از اطلاعات خوب شما در سايت استفاده شخصي كرده و در بعضي موارد نيز از مقالات شما در ارائه اطلاعات به ديگران نيز استفاده بهينه مي كنم .
    در هر صورت داشتن چنين دوستاني مايه مباهات و داشتن چنين همكاراني در شهرمان مايه مسرت است . اميدوارم در ادامه راه بيش از پيش موفق و مويد باشيد.
    به اميد هماريهاي آينده
    محمد منوچهري

  2. افشین احمدی
    24 ژانویه 2009 در 07:36

    سومین سالگرد سایت وزین نت بهره ور فراگیر را به شما و تمام دوستارانتان تبریک می گویم و برایتان آرزوی موفقیت و سربلندی روزافزون دارم .
    افشین احمدی

  3. مهدی فکوری
    24 فوریه 2009 در 23:32

    سومین سالگرد تاسیس سایت نت بهره ور فراگیر را بشما تبریک میگویم و برای همه اعضای محترم این سایت و دست اندرکاران محترم آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. در ضمن اگر فرصتی دست داد از سایت بنده هم دیدن فرمایید.www.dcariya.com

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

