خانه > آموزش و مشاوره > دوره آموزش TPM و OEE در تهران

دوره آموزش TPM و OEE در تهران


dsc00125در بهار امسال دو دوره آموزشی نت بهره ور فراگیر TPM – Total Productive Maintenance  در تاریخ دو و سوم خرادماه و اثر بخشی کلی تجیهزات OEE – Overall Equipment Effectiveness در تاریخ بیست و هفتم و بیست هشتم خرداد ماه در تهران شرکت ساپکو برگزار می گردد.سعی می کنم در این دو دوره به بررسی تاریخچه نت و جنبه کاربردی و اجرائی بیشتر بپردازم . لذا بدینوسیله به اطلاع کلیه دوستان و همکارانی که در سال 87 در خصوص برگزاری دوره های فوق تماس مکرر داشتند و بدلیل بعد مسافت تا کنون موفق به برگزاری این دوره ها در محل آنها نشده بودم که با مراجعه به سایت ساپکو و تماس با واحد آموزش ساپکو نسبت به ثبت نام در این دوره ها اقدام نمایند.لیست دوره های آموزشی ساپکو در بهار 88 را می توانید از اینجا ببنید.

دسته‌ها:آموزش و مشاوره
  1. 13 آوریل 2009 در 20:20

    باسلام
    با شناختی که از جنابعالی و تخصصتان دارم سال خوبی را برایتان آرزومندم سالی پرکار پربار و پردرآمد
    باتشکر از اطلاع رسانی در مورد همایش زیباکنار

  2. چمبری
    13 مه 2009 در 06:19

    با سلام
    محل کار من نیشابوره.یه شرکت قطعه ساز برای ایران خودرو.از طریق آقای مهندس فروغی با سایت شما آشنا شدم.براتون آرزوی موفقیت می کنم.

    پاسخ:
    سلام و تشکر
    به آقای مهندس فروغی سلام برسانید و موفق باشید

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

